خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان شیشه‌ای خودرو در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۷

با تلاش ماموران و کارآگاهان ویژه پلیس سرانجام سرکرده این باند به همراه برادرش به نام‌های «رشید و عباس _ ک» در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام خبر انهدام باند سارقان شیشه‌ای خودرو که خودروهای مسروقه را به قیمت‌های دو تا سه میلیونی به فروش می‌رساندند به خریداران خودرو هشدار داد فریب پیشنهادهای پایین فروشندگان خودرو را نخورند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «ستار خسروی»، در گفت‌و‌گو با این پایگاه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموارن اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه تحقیقات ویژه‌ای صورت گرفت و با اقدامات گسترده پلیسی، رد پای یک باند شش نفره که همگی آن‌ها دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت و خرید و فروش مواد مخدر بودند به دست آمد.
این مقام مسئول گفت: با تلاش ماموران و کارآگاهان ویژه پلیس سرانجام سرکرده این باند به همراه برادرش به نام‌های «رشید و عباس _ ک» در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: مته‌مان در اعترافات خود چهارنفر دیگر از همدستان خود از جمله یک مالخر به نام‌های «ع _ ز»، «ا _ م»، «ح _ ک» و «ح _ ر» را معرفی کردند که همگی آن‌ها در دو عملیاتی جداگانه توسط ماموران دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی اعضای این باند معتاد به شیشه بوده و انگیزه خود از این سرقت‌ها تامین مواد مصرفی خود عنوان کردند عنوان داشت: مته‌مان در ساعات‌های خلوت روز و شب خودروهای پارک شده در کنار کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی را با ابزار و آلات مخصوص خود سرقت کرده و پس از اوراق کردن آن‌ها را به مالخر پرونده به فروش می‌رساندند.
سرهنگ خسروی با بیان اینکه سارقان برخی از خودروهای مسروقه را به قیمت‌های دو تا سه میلیونی به فروش می‌رساندند تا هزینه مواد مصرفی خود را تامین کنند به خریداران خودرو هشدار داد: مردم نباید فریب پیشنهادهای پایین فروشندگان خودرو را بخورند زیرا عواقب و مسئولیت خرید اموال مسروقه گریبانگیر آن‌ها نیز خواهد شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند گفت: مته‌مان همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند اما کماکان تحقیقات برای سرقت‌های احتمالی دیگر توسط این باند و شناسایی مالباختگان همچنان توسط این پلیس ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز