خبرگزاری کار ایران

از۹ آذرماه به روی صحنه می‌رود:

نمایش «خون چکه» در تالار سوره اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۲

نمایش خون چکه درامی خانوادگی با مضمونی مذهبی است که سبک زندگی خانواده این عصر را به تصویر می‌کشد. البته این درام نقبی به تاریخ هم می‌زند و این به زیبایی و عمق این اثر می‌افزاید.

ایلنا: نمایش خون چکه درامی خانوادگی با مضمونی مذهبی است که سبک زندگی خانواده این عصر را به تصویر می‌کشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کارگردان نمایش «خون چکه» در مورد اجرای این تئا‌تر گفت: نمایش خون چکه درامی خانوادگی با مضمونی مذهبی است که سبک زندگی خانواده این عصر را به تصویر می‌کشد. البته این درام نقبی به تاریخ هم می‌زند و این به زیبایی و عمق این اثر می‌افزاید.
احسان جانمی افزود: این اجرا هفتاد و سومین کار گروه هنری کاوش است و بازیگرانی همچون رسول هنرمند، مائده وحید، غلامرضا هاشمی فرد، محسن احمدی نیک، محمد کربلایی، زهرا داروغه‌زاده، مائده موسوی، زهرا رستمی به دستیاری علی تذهیبی و علی عنایتی در آن به اجرای نقش می‌پردازند.
وی تاکید کرد: از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نسیم خادم عباس به عنوان منشی صحنه اشاره کرد و همچنین باید گفت این اثر نماینده حوزه هنری استان اصفهان در جشنواره ماه بود.
گفتنی است این تئا‌تر در جشنواره مهرکاشان برگزیده بهترین بازیگرزن(مائده وحید)، بهترین کارگردانی(احسان جانمی) و تقدیر پوس‌تر و بروشور(محمدحیدری) شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز