خبرگزاری کار ایران

رییس واحد نسوز شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

کاهش مصرف نسوز در شرکت فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۰

مصرف نسوز در فولاد هرمزگان به عدد یک رقمی ۸.۹۹ کیلوگرم به ازای تولید هر تن فولاد مذاب رسید.

ایلنا: مصرف نسوز در فولاد هرمزگان به عدد یک رقمی ۸.۹۹ کیلوگرم به ازای تولید هر تن فولاد مذاب رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان رییس واحد نسوز شرکت فولاد هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: در شرایطی که در شهریورماه سال گذشته شاهد مصرف نسوز به میزان ۲۷کیلوگرم بودیم، در مهرماه سال جاری این رقم به عدد۸.۹۹کیلوگرم بر تن مذاب رسیده است.
محمد ملابیک افزود: مصارف نسوز شرکت فولاد هرمزگان در مهرماه ۹۲ نسبت به شهریور سال گذشته کاهشی معادل۷/۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.
وی توفیق دستیابی به این رکورد را حاصل مجموعه اقدامات اساسی انجام شده در بخش‌های مختلف تولید و همدلی و تعهد و تخصص کلیه همکاران دانست.
وی با اشاره به عوامل فنی دستیابی به این رکورد نیز گفت: ایجاد، اصلاح و بهینه‌سازی روش‌های کاری و دستورالعمل‌های نصب مواد نسوز، انجام تغییرات لازم در کیفیت‌های نسوز و کاربرد مواد بهینه، اصلاح و بهینه‌سازی روش‌های بهره‌برداری از تجهیزات و رعایت دستورالعمل‌های مربوطه و همچنین بازدید و بازرسی وضعیت ساختار نسوز به صورت مستمر در جریان تولید ازعوامل دستیابی به این رکورد مهم بوده است.
در همین رابطه سیدحسن فقری کار‌شناس واحد نسوز فولاد هرمزگان اظهار داشت: با توجه به بهره‌برداری در این واحد، سرعت دستیابی به رکورد فوق در واحدهای فولادسازی کم نظیر بوده و از این منظر نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات صنعت فولاد ثبت شد.
وی بیان داشت: دستیابی به رکورد یک رقمی در واحد نسوز ناشی ازکاهش توقفات و افزایش زمانهای مستقیم کاری در کوره‌ها و سرباره سازی مناسب در طی فرایند فولادسازی، افزایش زمان ذوب گیری در سکوئنس‌های ریخته‌گری و پایش مداوم مراحل تولید تحت نظارت دفترفنی و همچنین حمایت‌های مدیریت عامل، معاونت بهره برداری و همدلی و همکاری همهٔ کارکنان واحدهای تولیدی، تعمیراتی و واحد نسوز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز