خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد:

بسیج یک نیروی الهی و مردمی است / / رسالت اصلی بسیج مجاهدت برای تحقق جامعه ی اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۶

بسیج در همه‌ی عرصه های نظام اسلامی محور اصلی تحرک و مقاومت مردم ایران بوده و مجاهدت برای شکل گیری تمدن اسلامی رسالت اصلی امروز بسیج است.

ایلنا: فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اقشار بسیج گفت: بسیج یک نیروی الهی و مردمی است و با فداکاری و رشادت تا سر حد تقدیم جان در تحقق اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: رسالت اصلی بسیج مجاهدت در تحقق جامعهٔ اسلامی و برداشتن گام‌های بلند برای شکل گیری تمدن اسلامی است و این رسالتی است که از سوی مقام معظم رهبری برای بسیج تعیین شده است.

وی در خصوص نقش بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با اعلام اینکه کارنامه بسیج قابل ستایش و تقدیر است اظهار داشت: بسیج در همهٔ زمان‌ها به ضرورت‌های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخ مثبت داده و در مقابله با تهدیدات به خوبی صف آرایی نموده است. فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در بخش دیگری از سخنان خود تصریح نمود: بسیج گنجینهٔ تمام ناشدنی دفاع مقدس را خلق کرده و جامعه را در مقابل تهاجم فرهنگی مصون و محفوظ می‌دارد و اکنون بسیج در برنامه‌های کلان اقتصاد مقاومتی به میدان آمده و فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای را انجام داده است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه بسیج در همهٔ عرصه‌های انقلاب اسلامی محور اصلی تحرک و مقاومت مردم ایران بوده به گفت: بسیج باید با اقتدار زیر ساخت‌ها را گسترش، فعالیت‌ها را متنوع و به روز سازد و در زمینهٔ تربیتی شجرهٔ طیبهٔ صالحین کیفیت فعالیتهای خود را ارتقاء دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز