خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس کل دادگستری استان اصفهان با مددجویان زندان مرکزی این استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۲

احمد خسروی با حضور در زندان مرکزی اصفهان از نزدیک با مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: احمد خسروی با حضور در زندان مرکزی اصفهان از نزدیک با مددجویان دیدارو گفتگو کرد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، وی در این دیدار با تاکید بر تزکیه نفس و خودسازی و انجام کار فرهنگی در محیط زندان، بیان داشت: زندان فرصت مناسبی برای تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است و مددجویان با انجام امور فرهنگی به خصوص تلاوت و حفظ قرآن بیشترین استفاده و بهره را از این فرصت نصیب خود کردند.
رییس کل دادگستری استان یکی از ارزشمندتری اقدامات زندان را انجام برنامه‌ها وفعالیتهای قرآنی در محیط زندان دانست و بیان داشت: این اقدام آثار مثبتی بر قلب و روح و روان خواهد داشت و انسان را به لحاظ معنوی بیمه خواهد کرد.
ایشان با اشاره به پیشرفت‌ها و آمار خوب مددجویان زندان اصفهان در جهت حفظ قرآن کریم، خاطر نشان کرد: حفظ حد اقل ۵ جز از قرآن کریم توسط مددجویان الویت طرح پرونده محکومیت آن‌ها را در کمیسیون عفو استان رقم خواهد زد.
خسروی در پایان با تاکید بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از دادستان، قضات و مسوولان زندان خواست: در جهت تحقق هرچه بیشتر این مهم به عنوان یکی از اهداف وسیاستهای قوه قضاییه، تلاش نمایند.
رییس کل دادگستری استان از اقدامات خوب و قابل توجه مدیر کل زندانهای استان تقدیرو تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز