خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در جلسه‌ی فرهنگی اجتماعی عشایر استان تاکید کرد:

دامداری یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌ها در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۳

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در جلسه ی فرهنگی اجتماعی عشایر استان بر لزوم ساخت مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر تاکید کرد و خواستار تخصیص بودجه به این امر شد.

ایلنا: آیت اله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در جلسهٔ فرهنگی اجتماعی عشایر استان که با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار شد، حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به امور آنان را از موضوعات مهم پیشروی عشایر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه دامداری یکی از اساسی ترنی فعالیت‌ها در کشور است، اظهار داشت: دامداری بزرگ‌ترین صنعت یک کشور به حساب می‌آید و عشایر به عنوان عمده‌ترین فعالان در این بخش باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

آیت اله طباطبایی‌نژاد پرداختن به این بخش را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید امکانات لازم در این خصوص در مناطق عشایری استان و همچنین در زمان کوچ عشایر تامین شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عشایر باید در مورد مسائل اقتصادی آموزش‌های لازم را ببینند و راهنمایی شود، افزود: خدمت به عشایر و فراهم آوردن شرایط لازم برای خرید گوشت از عشایر ضروری است.

وی بر لزوم ایجاد مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر تاکید کرد و گفت: بودجه لازم برای ساخت مسجد در مناطق عشایری باید اختصاص یابد.

آیت اله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه آمار دقیق از تعداد مساجد در مناطق عشایری برای فرستادن روحانیون و مبلغان دینی باید تهیه شود، اظهار داشت: با تهیهٔ این آمار تصمیمات لازم در این خصوص گرفته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز