خبرگزاری کار ایران

مدیردرآمد شهرداری اصفهان تاکید کرد:

هزینه نظافت شهری بیش از درآمد عوارض نوسازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۷

درآمد حاصل از عوارض نوسازی و عمران شهری در سال جاری حدود نصف هزینه نظافت شهری است.

ایلنا: درآمد حاصل از عوارض نوسازی و عمران شهری در سال جاری حدود نصف هزینه نظافت شهری است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیردرآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه سرانه عمرانی ناخالص به ازای هر شهروند در سال جاری، ۴۶۳ هزارتومان است، افزود: اعتبارات هزینه شده در بخش فضای سبز برای هر شهروند بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که به این ترتیب مبلغ هزینه شده در قسمت فضای سبز برای یک خانواده ۵ نفره معادل با ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

نادرآخوندی تصریح کرد: با احتساب مبالغ مربوط به نظافت شهر و فضای سبز سهم هر شهروند معادل ۶۷ هزار و ۲۱۵ تومان و برای یک خانواده ۵ نفری این دو ردیف هزینه‌ای بیش از ۳۳۶ هزار تومان در سال است.

آخوندی خاطرنشان کرد: سرانه اعتبارات مربوط به این بخش شامل تملک، احداث، ساماندهی و روکش آسفالت معابر و پروژه‌هایی همچون قطارشهری، تملک و احداثرینگ حفاظتی، تراموا، احداثمسیر ویژه و خرید اتوبوس بی. آر. تی به ازاء هر شهروند معادل با ۲۸۵ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: از سرجمع اعتبارات نقدی مربوط به بخش حمل و نقل و ترافیک مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به ترمیم، نگهداری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اختصاص دارد که سرانه هر شهروند در این بخش بیش از ۹ هزار و ۹۵۰ تومان خواهد شد.

مدیردرآمد شهرداری اصفهان اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی و معادل با ۲۰ میلیارد تومان نیز اعتبار غیرنقدی به قطار شهری و بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی و معادل با ۲۰ میلیارد تومان نیز اعتبار غیرنقدی جهت خرید اتوبوس بی. آر. تی اختصاص یافته است.

وی در پایان اضافه کرد: درآمد پیش بینی شده حاصل از عوارض نوسازی و عمران شهری در سال جاری برابر با ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد که سرانه هر شهروند حدود ۱۱ هزار تومان و برای هر خانواده ۵ نفره ۵۵ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز