خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان تاکید کرد:

پروژه شهرک سلامت از موفق‌ترین طرح‌های مشارکتی برای ارتقای سلامت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۳

احداثاولین شهرک سلامت یکی از موفق ترین طرح های مشارکتی برای ارتقای سلامت جامعه وجذب توریسم درمانی خواهد بود.

معاون اداری و مالی شهرداری در حاشیه همایش معرفی پروژه‌های شهرک سلامت و سیتی سن‌تر اصفهان گفت: نقش شهرداری اصفهان در احداثسیتی سن‌تر به عنوان تسهیل کننده در زمینه صدور پروانه و جوزات لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی بوده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی حسام‌نژاد با اشاره به اینکه اولین شهرک سلامت در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با هدف تمرکز زدایی مطب‏‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی، کاهش مشکلات ترافیکی و دسترسی آسان مردم به مراکز درمانی و بهداشتی، بارز‌ترین نمونه مشارکت شهرداری با بخش خصوصی است اذعان داشت: شهرداری اصفهان در طرح شهرک سلامت با آوردن زمین و پروانه سهم ۵/۲۴ درصدی دارد به طوری که صدور پروانه این طرح از سوی شهرداری همانند اجرای طرح‌های عمرانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: شرکت پرستیژ لند به عنوان سرمایه گذار شهرک سلامت و سیتی سنتر از لحاظ کیفیت از طراحی تا اجرا از متخصصان خبره استفاده کرده و آینده خوبی برای این طرح‌ها پیش بینی می‌کنیم.

حسام‌نژاد با احداثشهرک سلامت را از آرمان‌های شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: با احداثاولین شهرک سلامت با توجه به طرح و ایده منحصر به فرد افتخاری برای شهروندان است همچنین برای جذب توریسم درمانی موفق‌ترین طرح خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مجموعه که در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و تمرکز زدایی مطب‏‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی در مرکز شهر ایجاد می‌شود، مجتمع‌های تجاری، پارکینگ و هتل نیز طراحی شده است.

گفتنی است: کلنگ احداث«اولین شهرک سلامت کشور ۱۲ مهرماه سال ۹۰ با حضور پروفسور حمید سمیعی‌نژاد عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان، در اصفهان به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز