خبرگزاری کار ایران

مشخص شدن ترکیب هئیت مدیره قطار شهری برای اصلاحات در اساسنامه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۷

کارگروه قطار شهری با حضور نماینده استانداری، شهرداری و شورای شهر و دبیری سازمان قطار شهری برای انجام اصلاحات در اساسنامه تشکیل شد.

ایلنا: استاندار اصفهان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اصفهان و مدیر عامل مترو، به عنوان اعضای اصلی هئیت مدیره قطار شهری اصفهان به مدت سه سال تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: این کارگروه باید اصلاحات اساسنامه را به تأیید هیئت مدیره سازمان رسانده و پس از مطرح شدن در شورای شهر و تأیید شورا جهت تصویب به وزارت کشور ارسال کند.

وی با اشاره به خرید واگن‌ها از کشور چین، تست آن، شرایط بارگیری و شیوه انتقال آن به اصفهان گفت: پس از بررسی میزان پیشرفت خطوط ۱ و ۲ قطار شهری و همچنین مرحله اول، دوم و سوم خط ۱، در سال ۱۳۹۲ برای خط ۱ مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

استاندار اصفهان افزود: بهره برداری از خط ۱ مترو نیازمند اعتبار ۴۹۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۳ و ۱۲۸ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۴ است.

رسول زرگرپور در این جلسه بر ضرورت تأمین اعتبار از طریق ورود به بحثسرمایه گذاری داخلی و خارجی و بارگذاری تجاری تأکید کرد و در پایان خواستار واگذاری اختیارات ویژه در مبحثقطار شهری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز