خبرگزاری کار ایران

در شرکت فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت:

صرفه‌جویی دو میلیارد و سیصد میلیون ریالی با بازسازی مکانیزم‌های بالابر

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۴

با بازسازی مکانیزم‌های بالابر جرثقیل ۵۰ و ۱۸ تن در شرکت فولاد مبارکه اصفهان صرفه‌جویی ۲ میلیارد و سیصد میلیون ریالی در سال جاری برای این شرکت حاصل شد.

ایلنا: با بازسازی مکانیزم‌های بالابر جرثقیل ۵۰ و ۱۸ تن در شرکت فولاد مبارکه اصفهان صرفه‌جویی ۲ میلیارد و سیصد میلیون ریالی در سال جاری برای این شرکت حاصل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس مکانیزم‌های عمومی واحد حمل و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه افزود: یکی از دلایل اجرای این پروژه کاهش هزینه‌های استفاده از مکانیزم استیجاری بود که ما را برآن داشت تا نسبت به بکارگیری موثر از دارایی‌های شرکت مبادرت به بازسازی و بهره‌برداری از جرثقیل‌های هیدرولیک ملکی به جای مکانیزم استیجاری نماییم.
رحیم خلقی ادامه داد: بدین منظور مکانیزم‌های جرثقیل ۵۰ و ۱۸ تن بوم هیدرولیک فولاد مبارکه اصفهان که حدود ۲ سال بعلت نبود قطعات یدکی در بازار بدون استفاده و معیوب در پارکینگ حمل و نقل قرار داشت طی یک برنامه ریزی و کنترل پروژه دقیق، با اراده و همت کارکنان زحمت کش و غیور تعمیرگاه مکانیزم‌های عمومی و در لبیک به پیام مقام معظم رهبری درسال ۱۳۹۲ که سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامیدند، با بومی سازی قطعات و در کمترین زمان توانستیم این مکانیزم‌ها را بدون هیچگونه عیب با رعایت اصول ایمنی و بدون هیچگونه نشتی آماده بهره برداری نماییم.
وی تصریح نمود: در حرکتی دیگر تیم بازسازی این واحد توانستند ضمن بازسازی این مکانیزم‌ها: اجرای سیستم LMI این مکانیزم‌ها را که برای جلوگیری از خطای احتمالی اپراتور در تنظیم بار و طول دکل و زاویه در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد و سال‌ها بعنوان مغایرت ایمنی ثبت می‌گردید، نصب و راه‌اندازی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز