خبرگزاری کار ایران

آزمون جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم برگزار شد؛

بیش از ۱۰ هزارنفر در آزمون فولاد مبارکه شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۹

آزمون جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم۱۶ و ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۲ در محل دانشکده شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

ایلنا: آزمون جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم۱۶ و ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۲ در محل دانشکده شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس دانشکده شهید مهاجر و مسئول برگزاری این آزمون در این خصوص گفت: پس از ثبت نام به صورت الکترونیکی، مدارک بررسی و مبادرت به صدور کارت نمودیم و آزمون در دو مقطع دیپلم و فوق دیپلم در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه برگزار شد.
مدنی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام شده حدود ۱۱ هزار و ۷۲۷ نفر بودند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۳ نفر از واجدین شرایط جهت شرکت در آزمون انتخاب شدند.
وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون همکاری نمودند که براساس نظرسنجی انجام شده این آزمون خوب، سالم و رضایت بخش برگزار شد و انشاء ا… تا پایان آبان ماه نتایج آزمون اعلام خواهد شد و پس از آن آزمون مهارت برای پذیرفته شدگان انجام خواهد شد.
مسئول برگزاری این آزمون گفت: پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع که یکی از شاخص‌های مهم در فولاد مبارکه است را مدنظر قرار دادیم بدین منظور امکان سوال و پاسخ را از طریق سایت فراهم شد و در زمان کمتر از یک ساعت نسبت به پاسخگویی سوال‌ها اقدام شد، ضمن اینکه اطلاع رسانی از طریق پیامک و اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشکده شهید مهاجر از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص بود، به همین دلیل تعداد مراجعه کنندگان رفع نقص بسیار کم بود.
این گزارش حاکی است دهقان سرپرست انتخاب و استخدام فولاد مبارکه نیز درخصوص فرآیند آزمون گفت: مرحله اول نیازسنجی بود که پس از مشخص شدن آن مجوزهای لازم اخذ و مبادرت به انتخاب موسسه ایی جهت برگزاری این آزمون نمودیم. نکته قابل توجه در این آزمون حرکت از مدرک محوری به سمت مهارت محوری با تمرکز بر شایستگی‌های مشاغل در مقاطع اپراتوری که موردنیاز شرکت بود مدنظر قرار گرفت.
وی افزود: پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون مهارتی برای انتخاب نیروی فنی از میان افراد جویای کار و در ‌‌نهایت آزمون توانایی جسمی، طب صنعتی و گزینش انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز