خبرگزاری کار ایران

مرکزمدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

گاز منوکسید کربن در اصفهان یک قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۲

۱۲نفر براثراستنشاق گازCO دچار گاز گرفتگی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

ایلنا: ۱۲نفر براثراستنشاق گازCO دچار گاز گرفتگی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در توضیح این حوادثگفت: طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان نائین یک مورد حادثه گازگرفتگی گزارش شد این حادثه گازگرفتگی در شهر داران فریدن رخ داده بود که چهار نفر از اعضای یک خانواده مسموم ‌شدند.
مهرزاد آرتنگ افزود: دلیل حادثه انتشار گاز از دودکش آبگرمکن گزارش شده است که پس از اقدامات اولیه به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
وی ادامه داد: همچنین در شهرستان مبارکه، گاز گرفتگی سبب مسمومیت سه نفر، یک زن ۳۰ ساله و دو دختر بچه ۱۱ ساله، ۱۰ ساله در نکاآباد از توابع دیزیچه شده بود که یک واحد امدادی به محل اعزام و دلیل گاز گرفتگی نشت گاز از طریق آبگرمکن گزارش شده است، که مصدومان به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.
رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از حادثه گازگرفتگی دیگری در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد و گفت: یک مرد ۶۷ ساله بر اثر استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن و مسمومیت ناشی از آن در شهرستان خمینی‌شهر اصفهان، جان خود را از دست داد و یک مرد ۳۰ ساله نیز مسموم شد.
آرتنگ گفت: دلیل این حادثه، استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق بوده است، که فرد مسموم شده توسط یک واحد امدادی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شد.
وی در ادامه از دم گرفتگی در حمام عمومی ناشی از نشت گاز از موتور خانه و انتقال به لوله‌های آب خبر داد و افزود: در این دم گرفتگی که ناشی از استنشاق گاز co گزارش شده است، چهار نفر زن ۲۸ ساله، ۲۹ ساله، ۴۰ ساله و ۶۵ ساله مسموم و با یک کد اورژانس به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز