خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان اصفهان رخ داد:

۱۵ مصدوم در حوادثرانندگی جاده‌های شهرستان نائین، سمیرم و اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۵

در ۴۸ ساعت گذشته در استان اصفهان۱۵ مصدوم درحوادثرانندگی جاده‌های شهرستان نائین، سمیرم و اصفهان برجای گذاشت که مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه اورژانس پیش بیمارستانی توسط واحد های امدادی ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

ایلنا: رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد ۳حادثه رانندگی طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: ساعت ۲۲:۳۱ روز پنج‌شنبه۲۳آبان ماه سال جاری طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان نائین اعلام شد دو خودروی وانت پیکان و مزدا در کیلومتر ۱۵ محورنائین - اصفهان با هم برخورد کردند که حال جسمی هر پنج نفر ازسرنشینان وخیم گزارش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دکتر مهرزاد آرتنگ افزود: پس از دریافت گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵، به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل نمودند.

وی با اشاره به حادثه‌ای در روز گذشته عنوان نمود: حدود ساعت ۱۳:۰۱ ظهر جمعه ۲۴ آبان ماه، طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان سمیرم اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور سمیرم - شهرضا، واژگون شده وحال سرنشینان خودر وخیم اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ و یک واحد هلال احمر به محل حادثه اعزام و ۵نفر مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی شامل: آتل بندی - جلوگیری از خونریزی و سرم تراپی به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل نمودند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن بیان حادثه‌ای دیگر در‌‌ همان روز افزود: ساعت ۱۸:۰۲‌‌ همان روز طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد، دو خودروی پژو پارس و ۴۰۵ در محور سپاهان شهر - باغ ابریشم با هم برخورد کرده که حال سرنشینان دو خودرو وخیم گزارش شد.

آرتنگ اظهارداشت: پس از اعلام گزارش سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۵ نفر مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز