خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور:

شانزدهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۲

به همت ستاد مرکزی اقامه نمازکشور شانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز برای نوجوانان، جوانان و طلاب علاقه مند سنین بین ۱۵ تا ۳۰ سال در سراسرکشور برگزار می‌شود.

ایلنا: ستاد اقامه نماز استان اصفهان همزمان با استان‌های کشور، شانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نماز را برگزار می‌کند که علاقه مندان می‌توانند در بخش‌های شعر، قطعه ادبی، داستان، خاطره و تالیف و مقاله در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، از جمله موضوعات پیشنهادی دربخش مقاله رده سنین ۱۵ تا ۲۰ سال شامل تاثیر نماز در نشاط و شادابی، امیدواری انسان، آثار و برکات نماز جماعت، چرا نماز می‌خوانیم، تاثیر نماز در دوره جوانی، نماز کلید ارتباط با خداست.

از دیگر موضوعات پیشنهادی ستاد اقامه نماز برای شرکت در شانزدهمین مسابقه تالیف کتاب نمازدربخش مقاله برای رده سنی ۲۱ تا ۳۰ شامل نقش نماز در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، جایگاه مسجد درتمدن اسلامی، نماز ونیاز دیروز، امروز و فردا، فلسفه وجوب نماز، نقش نماز در سبک زندگی اسلامی و بخش‌های داستان، خاطره، قطعه ادبی، با محوریت نماز و نیایش است.

نوجوانان، جوانان و طلاب اصفهانی علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ۱۵ / ۱۰ / ۹۲ به ستاد اقامه نماز استان اصفهان و یا پست الکترونیکی njavan. namaz @ yahoo. com ارسال نمایند.

نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری درتاریخ۲۵اسفند ماه از طریق پایگاه اینترنتی www. namaz. ir و ستاد‌های اقامه نماز استان‌های کشور خواهد بود. از جمله جوایزافراد بر‌تر و برگزیده دراین مسابقه کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات، و سفر به مشهد مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز