خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه کمیته حمایت از فضای سرمایه گذاری تاکید کرد:

تسهیل امور مربوط به سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۲۹

با توجه به قطب صنعتی بودن استان اصفهان، مسایل و امور مربوط به سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی باید تسهیل شود.

ایلنا: با توجه به قطب صنعتی بودن استان اصفهان، مسایل و امور مربوط به سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی باید تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ در این کمیته که به ریاست رئیس کل دادگستری و دبیری دادستان عمومی و انقلاب و با عضویت رئیس اتاق بازرگانی و اداره ثبت اسناد و املاک و سایراعضا هر سه ماه یک بار تشکیل می‌شود، رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه رویکرد این کمیته قضایی است، آن را از شورای گفت‌و‌گو که رویکرد اقتصادی دارد متمایز ساخته است.

احمد خسروی افزود: وظیفه و هدف اصلی تشکیل این کمیته را انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دانست که در حال ورشکستگی می‌باشند که مهم‌ترین نتیجه آن جلوگیری از بیکاری تعداد زیادی کارگر این بنگاه‌ها خواهد بود.

خسروی خاطر نشان ساخت: از دیگر وظایف این کمیته تعامل قانونمند و مستمر با فعالان بخش خصوصی و دولتی در امور اقتصادی است که به منظور تحقق هر چه بهتر این مهم نیاز است کارگروه فرعی در کنار این کمیته به این امر اختصاص داده شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از آغاز به کار شعبه ۴۸ حقوقی شورای حل اختلاف جهت رسیدگی به پرونده‌ها و انجام صلح و سازش در اختلافات در این حوزه خبر داد.

گفتنی است مقرر شد عملکرد‌ها از منظر قضایی آسیب‌شناسی شده و مشکلات آن‌ها بررسی و جهت رسیدگی به این کمیته منعکس شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز