خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۲۹ کیلوگرم تریاک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۳

در سه عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های شاهین شهر و خور و بیابانک بیش از ۱۲۹ کیلوگرم تریاک را ازسه قاچاقچی کشف و ضبط کردند.

ایلنا: در سه عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شاهین شهر و خور و بیابانک بیش از ۱۲۹ کیلوگرم تریاک را ازسه قاچاقچی کشف و ضبط کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می‌کند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ویژه وارد منزل نامبرده شده و در بازرسی از محل ۱۰۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پراید مقدار ۹ کیلو و ۶۶۵ گرم تریاک را کشف کردند.

مصطفی صادقیان افزود: در ادامه ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان هم در عملیاتی ویژه در بیابان‌های اطراف اصفهان به یک دستگاه زانتیا مشکوک و پس از متوقف کردن آن، مقدار ۱۹ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته دو دستگاه خودرو توقیف، مقدار ۱۲۹ کیلو و ۶۶۵ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز