خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان خبر داد:

کشف انبار بزرگ داروهای قاچاق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۰۳

با دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز در اصفهان، انبار بیش از ۵ هزار قرص، آمپول و پودرهای قاچاق در منزل متهم کشف شد.

ایلنا: با دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز در اصفهان، انبار بیش از ۵ هزار قرص، آمپول و پودرهای قاچاق در منزل متهم کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رئیس پلیس مرکز استان اصفهان گفت: ماموران این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده به فروش دارو‌ها و پودرهای نیروزای خارجی غیر مجاز اقدام می‌کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ یاردوستی بیان داشت: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ویژه به محل اعزام و متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از منزل متهم انبار بزرگ دارو‌های قاچاق به تعداد ۵ هزار و ۵۷۳ عدد انواع قرص، آمپول و پودر‌های مکمل خارجی، کپسول و قرص‌های نیروزا غیر مجاز و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به خرید و توزیع دارو‌های غیر مجاز نیرو زا اعتراف کرد و با تکمیل شدن پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز