خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

برکت صدای اذان در گرایش مردم به نماز تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۹

استاندار اصفهان در جلسه ی ستاد اقامه نماز استان ضمن تاکید بر لزوم پخش اذان در ادارات استان گفت: برکت صدای اذان در گرایش مردم به نماز و بالارفتن روحیه ی معنوی آنان تاثیر گذار خواهد بود.

ایلنا: رسول زرگرپور استاندار اصفهان، در جلسهٔ ستاد اقامه نماز استان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مرتب این جلسات گفت: جلسات ستاد اقامه نماز باید به صورت کارا و فعال پیگیری شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان بر لزوم پخش صدای اذان در داخل و محوطهٔ مراکز و ادارات استان تاکید کرد و گفت: برکت صدای اذان، در گرایش نمازگزاران و حضور آنان در برگزاری هرچه بهتر نماز جماعت در ادارات موثر خواهد بود.

استاندار اصفهان افزود: نمازخانهٔ ادارت باید بهترین و زیبا‌ترین مکان یک اداره باشد و نباید ضمن توجه به مکان‌های دیگر از نمازخانه غافل ماند.

وی با بیان اینکه مدیران مربوطه باید در راستای زیباسازی و پویایی هرچه بهتر نمازخانه‌های ادارات تلاش کنند، افزود: الزامات و مقدمات لازم برای ایجاد شرایط هرچه بهتر در نمازخانه‌ها باید فراهم شود.

زرگرپور با بیان اینکه کارمندان باید در رفتار با ارباب رجوع برخوردهای اسلامی داشته باشند، گفت: کارمندان در برخورد با ارباب رجوع ضمن الگو گیری از موازین اسلامی پیگیر امور آنان باشند.

وی بر ضرورت فعالیت بیشتر مدیران حمل و نقل و پایانه‌های استان در ساخت و تجهیز و تنظیف نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد و اظهار داشت: نمازخانه‌های بین راهی نیازمند توجه و بیشتر مسئولین است.

زرگرپور با اشاره به اینکه ائمه جماعتی که در ادارات دعوت می‌شوند باید از سطح اطلاعات بالایی برخوردار باشند؛ تصریح کرد: قدرت و فن بیان بالا و همچنین داشتن اطلاعات و دانش کافی در برخورد با مسائل مذهبی و روز دنیا از مهم‌ترین خصوصیت ائمه جماعت در ادارات است.

استاندار اصفهان در این جلسه از اعلام آمادگی معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص توازن منطقه‌ای در ساخت مسجد خبر داد و گفت: مسائل عمرانی ساخت مسجد و هماهنگی با شهرداری‌های مربوطه باید در دستور کار این معاونت قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در خصوص توجه به فعالیت‌های پژوهشی نماز اعلام آمادگی نموده است، تاکید کرد: آسیب‌شناسی در این خصوص نیز باید مورد توجه این معاونت قرار گیرد.

استاندار اصفهان در پایان از مدیر کل اوقاف استان خواست مناطقی از شهر که با عدم وجود و یا کمبود نمازخانه روبرو هستند شناسایی و در جهت رفع مشکلات این مناطق گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز