خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتاق اصفهان بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

تلاش همه کارفرمایان این‌ است که چرخه تولید از حرکت نایستد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۱

مردم باید بدانند که عده‌ای برای رسیدن حق به حق دار بدون دستمزد وقت می‌گذارند و کار می‌کنند.

ایلنا: مردم باید بدانند که عده‌ای برای رسیدن حق به حق دار بدون دستمزد وقت می‌گذارند و کار می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نایب رییس اتاق اصفهان بازرگانی اصفهان با بیان اینکه رسالت کانون کارفرمایان اینست که نمایندگانی را برای ادای وظیفه به هیات‌های تشخیص و حل اختلاف معرفی کند گفت: مردم باید بدانند که عده‌ای برای رسیدن حق به حق دار بدون دستمزد وقت می‌گذارند و کار می‌کنند.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی افزود: حق‌الزحمه نمایندگان هیات‌ها ماه‌هاست پرداخت نشده است اما کانون کارفرمایان و اتاق بازرگانی اصفهان در این زمینه اقدامات و پیگیری‌هایی لازم را خواهد داشت.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به ایام سوگواری از مردم خواست تا در این ماه برای پر رونق‌تر شدن کار و تولید کشور دعا کنند تا پدری که حداقل نیاز فرزندانش را از کار در کارخانه تامین می‌کند، در برابر خانواده‌اش شرمنده نباشد.
وی افزود: تلاش همه کارفرمایان اینست که چرخه تولید از حرکت نایستد.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی اصفهان نیزدر ادامه گفت: در حال حاضر ۳۵ هیات تشخیص با ۱۰۵ نفر نماینده و ۱۵ هیات حل اختلاف با ۵۰ نفر نماینده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فعالیت می‌کنند.
مرتضی سلیمی اضافه کرد: ماده هفت قانون کار امنیت شغلی کارگران را تحت الشعاع قرار داده و ماده ۲۷ نیز بار سنگینی بر دوش کارفرما قرار داده است.
سلیمی بیان داشت: علیرغم همه انتقاداتی که به قانون کار می‌شود اگر از ظرفیت‌های همین قانون فعلی استفاده شود بسیاری از مشکلات کارفرمایان برطرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز