خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره «مدیریت سلامت اداری» اعلام شد:

رتبه برتر شرکت گاز استان اصفهان در بخش نفت و گاز در شاخص‌های سلامت اداری و مبارزه با رشوه‌خواری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۳

در سومین همایش مدیریت سلامت اداری که در مرکز همایش های برج میلاد تهران با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و بنگاه های اقتصادی برگزار شد شرکت گاز استان اصفهان به عنوان سازمان پیشرو در بخش نفت وگازدر مدیریت سلامت اداری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت گاز استان اصفهان در سطح رهبری و مدیریت سلامت اداری، فرآیند‌ها، کارکنان، سخت افزار‌ها، نوآوری و یادگیری و همچنین میزان رضایتمندی موفق به کسب رتبه بالا و دریافت تندیس سازمان پیشرو شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در این رابطه گفت: سال گذشته نیز این شرکت به عنوان تنها شرکت دولتی استان اصفهان موفق به کسب جایزه «مدیریت سلامت اداری» در سطح کشور شد.

سعید مومنی گفت: در شاخص‌هایی نظیر برنامه سلامت اداری، پیشگیری و مبارزه با رشوه خواری و بازرسی‌های مستمر، شرکت گاز استان اصفهان توانسته در بین سایر دستگاه‌های اجرایی کشور رتبه بر‌تر را به‌دست آورد.

وی یکی از شاخص‌های کارآمدی و توسعه یافتگی در دستگاه‌های اجرایی را «رضایت ارباب رجوع» دانست و تصریح کرد: در صورتی که فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک خط مشی و راه حل مشترک سرلوحه تمام فعالیت‌ها قرار بگیرد تمامی اهداف متعالی سازمان‌ها محقق و بستر توسعه کشور فراهم خواهد شد.

گفتنی است جایزه مدیریت سلامت اداری با هدف شناسایی و تقدیر از سازمان‌های موفق در حوزه زیرساختی ارتقاء سلامت اداری از سال ۱۳۸۹ بر اساس برنامه ششم از ده برنامه تحول نظام اداری کشور و فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی طراحی شده و همه ساله برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در این همایش رئیس دیوان محاسبات کشور، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، معاون بین المللی وزارت دادگستری سخنرانی کردند و در حاشیه آن نیز مطابق با دوره‌های پیشین، نمایشگاه جانبی ارائه دستاوردهای مقابله با مفاسد اداری نیز برگزار شد.

شایان ذکر است شرکت گاز استان اصفهان در جشنواره‌های اول ودوم نیز تندیس سازمان همگام و پیشرو در مدیریت سلامت اداری را دریافت کرده و غرفه این شرکت در نمایشگاه جانبی نیز مورد استقبال گسترده حاضران در همایش قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز