خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد:

تکمیل میدان جلوخان مسجد جامع اصفهان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۹۱

برای محور تاریخی و فرهنگی اصفهان ۵ کانون تعریف شده است و احیاء میدان امام علی(ع) که یکی از بزرگترین پروژه ها در این زمینه است تحقق یافته است.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری با اعلام اینکه مداخله شهرداری در بافت پیرامون میدان امام علی(ع) غیر مستقیم است افزود: برای این محدوده طرح ضوابط شهرسازی و معماری تدوین شده است و بدون تردید پتانسیل‌های ایجاد شده در این محدوده پس از احیای میدان در ترغیب شهروندان به احیای بافت پیرامونی موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، مسعود نریمانی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری میدان جلوخان مسجد جامع اصفهان نیزتکمیل می‌شود اظهار داشت: لازم است بافت پیرامونی بازار از جنس فعالیت‌هایی تعریف شود تا پشتیبان بازار باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل پازل محور تاریخی و فرهنگی اصفهان اظهار داشت: برای محور تاریخی و فرهنگی اصفهان ۵ کانون تعریف شده بود و اکنون احیای یکی از مهم‌ترین کانون‌های آن؛ میدان امام علی(ع) تحقق یافته است.

نریمانی با بیان اینکه فاز دوم پروژه احیای میدان امام علی(ع) به بهره برداری رسیده است افزود: پروژه میدان جلوخان مسجد جامع نیز اکنون در حال تملک و اجرا است و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای فاز سوم این پروژه تصریح کرد: در این فاز نیز مانند فاز اول و دوم شهرداری به طور مستقیم مداخله نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز