خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک اصفهان خبر داد:

دستگیری قاچاقچیان عتیقه با ۲۵ شیء قدیمی با ارزش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۹

دو قاچاقچی حرفه ای که در حال انتقال ۲۵ شی ء عتیقه و با ارزش قدیمی بودند به دست ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

ایلنا: دو قاچاقچی حرفه‌ای که در حال انتقال ۲۵ شی ء عتیقه و با ارزش قدیمی بودند به دست ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «نبی اله سوادکوهی» با بیان این مطلب اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید «رشیدی» این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲۵ قطعه شی عتیقه قدیمی شامل سکه، ظروف و مجسمه که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بودند را کشف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر شدند گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این دو از قاچاقچیان حرفه‌ای اشیای عتیقه هستند که در حال انتقال این محموله به استان‌های شمالی کشور بودند.

سرهنگ سوادکوهی گفت: در این خصوص خودرو توقیف و اشیای کشف شده جهت بررسی بیشتر و تعیین قدمت تاریخی آن‌ها تحویل اداره میراثفرهنگی استان شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده که با صدور قرار مناسب هر دوی آن‌ها روانه راهی زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز