خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران معترض اعلام کرد:

وعده‌های مسئولان استانی در اجتماع کارگران پلی‌اکریل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۵

چکیده: «در جریان تجمع امروز، فرماندار، رئیس اداره کار و مسئولان انتظامی شهرستان مبارکه با حضور در جمع کارگران وعده دادند که به سهم خود تحقق خواسته‌های صنفی آن‌ها را پیگیری خواهند کرد.»

در پی برگزاری چهار تجمع کارگری طی هفت روز گذشته در اعتراض به واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه پلی‌اکریل ایران، ظهر امروز مسئولان اداری و انتظامی شهرستان مبارکه واقع در استان اصفهان با حضور در تجمع کارگران ضمن شنیدن نگرانی‌ها و دلایل اعتراض آنان، قول رسیدگی به مطالبات آنان را دادند.

یکی از نمایندگان کارگران کارخانه پلی اکریل با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: در جریان تجمع امروز، فرماندار، رئیس اداره کار و مسئولان انتظامی شهرستان مبارکه با حضور در جمع کارگران وعده دادند که به سهم خود تحقق خواسته‌های صنفی آن‌ها را پیگیری خواهند کرد.

این کارگر معترض کارخانه پلی اکریل اصفهان در تشریح خواسته‌های صنفی همکارانش گفت: از آنجا که مدیریت کنونی کارخانه در صدد تهدید امنیت شغلی کارگران از طریق تجزیه غیر قانونی گروه صنعتی پلی اکریل و تسویه حساب با آن‌ها بودند، معترضین خواهان استعفا و یا برکناری فوری مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و مدیر مالی کارخانه هستند.

به گفته این کارگر کارخانه پلی اکریل، مدیریت کنونی از دو سال پیش با بازنشسته کردن برخی اعضای شورای اسلامی کار و یا سخت‌‌تر کردن شرایط برای سایر اعضای این تشکل، زمینه انحلال نهاد کارگری پلی اکریل را فراهم کرد.

وی افزود: امروز مسئولان اداری و انتظامی شهرستان مبارکه در اجتماع اعتراضی کارگران وعده‌ دادند که ضمن تضمین امینت شغلی و صنفی کارگران تا ۲۰ روز آینده شورای اسلامی منحل شده کارخانه را بازگشایی خواهند کرد.

به گفته این کارگر پلی اکریل، از آنجا که کارگران کارخانه نسبت به برخی از اقدامات انجام شده مدیریت در خصوص تفکیک، فروش و واگذاری اماکن تفریحی کارخانه خوش بین نیستند، با وعده مسئولان قرار شد تا در این خصوص بررسی‌های لازم انجام شود.

نماینده کارگران پلی‌اکرین در پایان از تصمبم کارگران برای ادامه دادن به اجتماعات آرام تا زمان برآورده شدن خواسته‌های صنفی مطرح شده خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز