خبرگزاری کار ایران

تشدید آلودگی هوای اصفهان به دلیل سوخت مازوت در نیروگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۷۸

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رغم همه اعتراضات در نیروگاه اصفهان سوخت مازوت به صورت محدود به دستور برخی مسئولان شروع شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شدت گرفتن آلودگی هوا در اصفهان، برای دومین روز پیاپی منجر به تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس شد.

شاخص آلودگی هوا امروز از مرز 160 گذشت و افزایش آلاینده ها اداره کل حفاظت از محیط زیست و ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان را بر آن داشت تا برای دومین روز متوالی دستور به تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس بدهد.

با وجود تعطیلی اکثر مدارس و آموزش غیر حضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا، این حجم از آلودگی هوا مساله ای قابل تامل است. موضوعی که به گفته رئیس شوری شهر اصفهان ناشی از سوخت جزئی مازوت در نیروگاه ها مربوط می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رغم همه اعتراضات در نیروگاه اصفهان سوخت مازوت به صورت محدود به دستور برخی مسئولان شروع شده است. این تصمیم اشتباه است و اصفهان نباید با دیگر کلانشهرها مقایسه شود.

محمد نورصالحی با اشاره به تشدید دوباره آلودگی هوا در روزهای اخیر اظهار کرد: بیش از اعمال محدودیت‌ها و اعلام اطلاعیه‌ها، باید به فکر حل مشکل باشیم.

وی افزود: آنگونه که گفته می‌شود در اجرای قانون هوای پاک بیشتر از ۱۰ درصد دستگاه‌ها به تکالیف خود عمل نکرده‌اند. صنایع و دستگاه‌هایی که در این زمینه تکلیف خود را انجام نداده‌اند باید شناسایی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز