خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲۰۶ کیلو تریاک و کراک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۰

با تلاش مأموران پلیس، ۲۰۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و کراک کشف شد و هفت قاچاقچی دستگیر شدند.

ایلنا: با تلاش مأموران پلیس، ۲۰۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و کراک کشف شد و هفت قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی» با بیان این مطلب گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری مواد مخدر می‌کند، بلافاصله در این خصوص وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل نامبرده رفته و پس از دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۸۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا و نایین استان اصفهان هم در عملیات‌های جداگانه‌ای ۲۴ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر را کشف کردند که از این مقدار ۱۴ کیلو و ۸۵۰ گرم آن مواد مخدرکراک بود.

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: در این عملیات‌ها یک دستگاه خودروی سواری با دو سرنشین توقیف و چهار مسافر دو دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودند نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته ۲۰۶ کیلو و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و هفت نفر نیز در این رابطه دستگیر که همگی آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت پلیس در کشف باندهای قاچاق مواد مخدر اطلاعات و گزارش‌های مردمی است گفت: مردم ولایتمدار و امت حزب الله همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به پلیس در انجام ماموریت‌هایش کمک زیادی می‌کنند که جا دارد از همه آن‌ها تقدیر ویژه‌ای داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز