خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی و مدیریت بحران استاندار اصفهان تاکید کرد:

رعایت بحثایمنی کار باید در دستورالعمل‌های کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۰

متاسفانه بسیاری از صنایعی که در استان اصفهان ایجاد شده بدون جانمایی صورت گرفته و در آن زمان مطالعات ایمنی رعایت نشده در صورتیکه اگر این مطالعات انجام می‌شد این واحد‌ها نباید در محل‌های کنونی ایجاد می‌شدند.

ایلنا: متاسفانه بسیاری از صنایعی که در استان اصفهان ایجاد شده بدون جانمایی صورت گرفته و در آن زمان مطالعات ایمنی رعایت نشده در صورتیکه اگر این مطالعات انجام می‌شد این واحد‌ها نباید در محل‌های کنونی ایجاد می‌شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه اداره کردن تعداد بسیار زیاد کارگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین مسائل پیش رو برای اداره کل تعاون است افزود: شروع ابلاغ پروانه‌های ایمنی از الزامات اصلی فعالیت‌های عمرانی در استان است.
محمدعلی طرفه ادامه داد: رعایت بحثایمنی باید در دستورالعمل‌های کار قرار گیرد و نظام عمرانی کشور، رعایت ویژگی‌ها و نظارت مستمر طرح‌های عمرانی را می‌طلبد.
وی بابیان اینکه در راستای این نظارت باید اصول ایمنی را عملی سازیم گفت: در بخش اجرایی کار دفتر فنی استانداری با همکاری اداره تعاون و کار و سایر بخش‌هایی که می‌توانند کمک کنند به‌ویژه بخش خصوصی یک کمیته همکاری تشکیل دهند. و بر رعایت دستورالعمل‌ها کنترل و نظارت داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز با بیان اینکه مدیریت بحران استان سیاست‌های تشویقی در حفظ ایمنی کار ایجاد کرده تا فرهنگ ایمنی در جامعه نهادینه شود و هرکاری مبتنی بر استاندارد‌ها باشد افزود: اداره کل استاندارد استان اصفهان نیز در این راستا اقدام به تعلیم ۲۵۰ نفر کار‌شناس کرده است.
ˈمنصور شیشه فروش اظهار داشت: در استانی هستیم که از لحاظ جمعیت و حجم فعالیت‌ها از زمره استان‌های مهم به شمار می‌رود و بخش قابل توجهی از اشتغال استان در صنعت و خدمات انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز