خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کلان شهر اصفهان خبرداد:

کشف ۳۱۹ خودرو مسروقه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۵۳

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی ماه گذشته تعداد ۳۱۹ دستگاه خودرو مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

ایلنا: سرهنگ " حسن یاردوستی " فرمانده انتظامی کلان شهر اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در مهرماه امسال موفق شدند ۳۱۹ دستگاه خودرو مسروقه را کشف و به مالباختگان تحویل نمایند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این مقام مسئول با بیان اینکه طرح کاشف به عنوان یکی از طرح های این فرماندهی همه روزه درسطح شهرستان انجام می شود تصریح کرد: با توجه به اجرای مطلوب این طرح ها که باعثافزایش ضریب امنیت جامعه شده است مردم شهر طی تماس های مکرر با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استمرار این طرح ها را خواستار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به رشد ۶۰ درصدی کشفیات خودرو در این بازده زمانی گفت: سهل انگاری مالباختگان، وجود لوازم، وجوه نقد و وسایل تحریک کننده در خودروها، عدم استفاده شهروندان از پارکینگ و محل های پارک امن خودرو و پایین بودن ضریب ایمنی خودرو ها را از دلایل سرقت خودرو می توان نام برد.

سرهنگ " یاردوستی " با بیان اینکه شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند تا اموال آنان از هرگونه دستبرد و سرقت در امان باشد به مجرمان و خلافکاران هشدار داد: پلیس در هر زمان و هر مکانی آماده برخورد با جرایم است و هیچ مجرمی از تیررس پلیس در امان نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز