خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

باید از ارائه ی آمارهای غلط و گزینشی اجتناب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۵

استانداراصفهان در جلسه ی شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اصفهان، گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید رفتار صادقانه با مردم است که این رفتار صادقانه در ارائه اطلاعات شفاف و قابل دسترس تجلی می یابد.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسهٔ شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اصفهان، با اشاره به جایگاه ویژهٔ ثبت احوال در کشور، ثبت وقایع حیاتی را یکی از اصلیترین وظایف دولتی و حاکمیتی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه آمار ارائه شده به مردم باید دقیق و قابل استفاده برای دستگاه‌ها و مردم باشد و مورد بهره­برداری عموم قرار گیرد، تاکید کرد: باید از ارائهٔ آمارهای غلط و گزینشی اجتناب شود.

وی با بیان اینکه هم افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها در حد مطلوب نیست، اظهار داشت: همین امر سبب شده است که فعالیت‌ها به نتیجهٔ مطلوبی که مدنظر است، نرسد.

زرگرپور با تاکید بر همکاری و هم افزایی همهٔ دستگاه‌های اجرایی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید مکمل هم باشند و در جهت تخریب و خنثی کردن همدیگر حرکت نکنند.

استاندار اصفهان افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی که در راستای هم حرکت می‌کنند باید با همکاری و هم افزایی بیشتر در جهت برطرف کردن نیازهای یکدیگر گام بردارند.

وی ارتباط و همکاری ۱۰۰ درصدی بین دستگاه‌ها در جهت انجام بهتر امور را خواستار شد و این امر را سبب ایجاد احساس نشاط در جامعه عنوان کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به سیاست‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: افزایش جمعیت به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت اعلام شده است و همهٔ دستگاه‌های مرتبط با این موضوع باید این سیاست راهبردی را سرلوحهٔ کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از اصلیترین وظایف دولتی و حاکمیتی ثبت وقایع حیاتی است، به اهمیت ویژهٔ ثبت احوال و جایگاه شاخص آن در وزارت کشور اشاره نمود.

وی برگزاری این جلسه را مهم‌ترین دلیل بر اهمیت این موضوع عنوان کرد و افزود: اگر قرار است استانی تراز اول باشد باید در همه امور این امر صورت گیرد و ثبت احوال نیز باید فعال‌تر وارد عمل شود.

زرگرپور با اشاره به اینکه سیستم ثبت احوال و ثبت اسناد جزء پیشرفته‌ترین سیستم‌های مکانیزه در کشور هستند، خاطر نشان کرد: این سیستم باید در حداقل زمان پاسخگو به نیازهای مردم و مراجعه کنندگان باشد.

وی بر لزوم کاهش مراجعه به این ادارات اشاره کرد و افزود: ادارات ثبت احوال باید با ارائهٔ خدمات خود در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها از مراجعات مردمی به این اداره بکاهد.

استاندار اصفهان با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند در استان اصفهان گفت: لازم است در این خصوص اداره ثبت احوال یک برنامه زمانبندی ارائه نماید.

وی با تاکید براینکه مدیران باید تلاش کنند که در این خصوص از استان‌های پیشتاز کشور باشیم از کلیهٔ مدیران اجرایی استان خواست برای تحقق اهداف ثبت احوال و ثبت اسناد همکاری و تعامل لازم را با این ادارات داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز