خبرگزاری کار ایران

پاتوق ثابت طنازان اصفهانی در فرشچیان به راه می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۳

ایلنا: معاون فرهنگی مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان گفت: پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آبان ماه مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان سه برنامه را در نظر گرفته است که " کافه خنده " از میان آن‌ها برنامه‌ای است که از این پس هر ماه و با حضور طنزپردازان مطرح اصفهانی در این مجموعه برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان گفت: پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آبان ماه مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان سه برنامه را در نظر گرفته است که «کافه خنده» از میان آن‌ها برنامه‌ای است که از این پس هر ماه و با حضور طنزپردازان مطرح اصفهانی در این مجموعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا رهبری با بیان این مطلب افزود: «کافه خنده» یک برنامه ثابت ماهانه است که سعی داریم در آن با جمع کردن طنزپردازان مطرح اصفهانی علاوه بر ایجاد کردن مجالی برای گردهم آمدن این طنازان، یک پاتوق ثابت طنز نیز در اصفهان داشته باشیم تا علاقه‌مندان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این برنامه از این پس هر ماه برپا می‌شود با یادآوری این نکته که در ماه‌های محرم و صفر برگزار نمی‌شود ولی از آن پس به طور ثابت ادامه می‌یابد و در آن بخش‌هایی چون قرائت شعر طنز، نمایشنامه‌خوانی طنز، نمایش طنز و… وجود دارد.

معاون فرهنگی مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان خاطرنشان کرد: برنامه این هفته به عنوان اولین برنامه از مجموعه برنامه‌های «کافه خنده» پنجشنبه و جمعه، ۹ و ۱۰ آبان راس ساعت ۱۹ در آمفی تئا‌تر مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرشچیان برای جمعه ۱۰ آبان ماه نیز یک کارگاه آموزشی را در نظر گرفته است بیان داشت: جمعه دهم آبان ماه کارگاه آموزشی سورئالیسم، مدرنیسم و پست مدرنیسم در داستان کوتاه را با حضور دکتر حسین پاینده در این مجموعه برگزار می‌کنیم.

رهبری اظهار داشت: دکتر حسین پاینده نویسنده، منتقد ادبی، منتقد فیلم و دانشیار نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبایی و مسئول پروژه مجموعه نظریه و نقد ادبی است که به کوشش نشر روزگار منتشر می‌شود. کارگاه ایشان در روز مقرر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به واحد آموزش فرشچیان مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان با تاکید بر اینکه این مجموعه تمامی سنین، مخاطبان و سلایق را در امور فرهنگی، هنری در نظر می‌گیرد گفت: به همین منظور و برای اینکه کودکان نیز سهم خود را از برنامه‌های ما داشته باشند برنامه‌ای با عنوان «کودکان، هنر و خانواده» در نظر گرفته‌ایم که جمعه ۱۰ آبان از ساعت ۱۶ با اجرای برنامه‌هایی چون شعرخوانی کودک، نمایش و… در آمفی تئا‌تر این مجموعه برگزار می‌شود و پذیرای کودکان و خانواده‌هاست.

رهبری تاکید کرد: اجرای این برنامه‌ها در راستای موج نویی است که در فرشچیان به راه افتاده و همه افرادی که طرح یا ایده‌ای برای برگزاری برنامه‌هایی از این دست در این مجموعه دارند می‌توانند طرح‌های خود را به ما ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز