خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

فعالیت روابط عمومی ۲۴ ساعته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۲

فعالیت روابط عمومی هم به لحاظ نوع کار و هم لزوم سرعت انتقال مطالب و دقت در کار ۲۴ ساعته است.

ایلنا: محمد علی طرفه سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان در دیدار با مدیرکل، معاون و پرسنل روابط عمومی بر تلاش برای اطلاع رسانی منسجم و متمرکز تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت عمرانی استانداری با اشاره به خدمات و فعالیت های روابط عمومی، خواستار اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام و انتقال اطلاعات به صورت متمرکز شد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان فعالیت ها و خدمات متناسب با شأن استان ارائه نمی شود، افزود: دراخبار استان بیشتر کمبودها، مطالبات و سوالات مطرح می شود.

طرفه خواستار تشکیل شورای اطلاع رسانی استان شد و اظهار داشت: این شورا در انسجام بخشی و تمرکز اطلاع رسانی مؤثر خواهد بود.

وی با اظهار خرسندی از فرصت خدمت به مردم در استانداری، ‌اذعان داشت: استانداری فضایی است که هم به فعالیت های حیاتی و هم مسائل رفاهی مردم مرتبط است.

محمد علی طرفه فعالیت برای مردم را باعثایجاد خیرات و برکات برای همه مسئولان دانست و ابراز امیدواری نمود که بتواند با حضور خود در این سمت مثمر ثمر باشد.

در این دیدار مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های روابط عمومی پرداخت و آمادگی این اداره کل را برای اطلاع رسانی هر چه بهتر و با کیفیت بیشتر اعلام نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز