خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان تاکید کرد:

حق مطلب جامعه کارگری باید به خوبی ادا شود / درج اخبار کارگری برای استانی مثل اصفهان مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۹

امیدواریم خبرگزاری ایلنا، به عنوان رسانه دیجتیال تخصصی در حوزه کار و کارگر بتواند حق مطلب را برای پیگیری و نشر مشکلات مردم و قشر کارگر که درصد بالایی از اقشار جامعه را در بر می‌گیرد فعالیت تخصصی و پویایی داشته باشد که بحمدا… تاکنون چنین بوده و امیدواریم که از این پس نیز چنین باشد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر در استان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات، موانع و همچنین فعالیت‌های صورت گرفته این رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در نشست با سرپرست و خبرنگاران نمایندگی خبرگزاری ایلنا و روزنامه کارو کارگر در استان اصفهان پس از آن که در جریان مشکلات پیش روی این رسانه‌ها قرار گرفت گفت: ما آماده شنیدن مشکلات و نقطه نظرات اهالی مطبوعات اصفهان هستیم تا بتوانیم در این زمینه چاره‌اندیشی‌های مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه درج اخبار در حوزه کار و کارگری برای استانی مانند اصفهان که یک استان صنعتی به شمار می‌رود بسیار مهم است اظهار داشت: باید از معضلاتی که در رابطه با این قشر از جامعه وجود دارد بیشتر پرده برداشت تا مسئولان رفع این موارد را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم خبرگزاری ایلنا، به عنوان رسانه دیجتیال تخصصی در حوزه کار و کارگر بتواند حق مطلب را برای پیگیری و نشر مشکلات مردم و قشر کارگر که درصد بالایی از اقشار جامعه را در بر می‌گیرد فعالیت تخصصی و پویایی داشته باشد که بحمدا… تاکنون چنین بوده و امیدواریم که از این پس نیز چنین باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: باید در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال بدون در نظر گرفتن فضای سیاسی به مشکلات مردم یکسان پرداخته شود تا حق الناس نشود.

وی در ادامه صحبت‌های خود پیرامون فعالیت‌های جدیدی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان انجام شده است گفت: اضافه کردن بخش موضوعی به جشنواره مطبوعات از موضوعات قابل توجه برای رسانه‌ها بود که امسال و برای اولین بار در جشنواره سراسری مطبوعات اصفهان وارد شد که البته این طرح نیز با کاستی‌هایی روبه رو بود که درصدد هستیم تا هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام قطبی در پاسخ به این پرسش که برای جلوگیری از ایجاد موسسات غیرمجازی که در سطح شهر مشغول فعالیت هستند افزود: البته این موسسات صدمات جبران ناپذیری را به بدنه فرهنگ و هنر اصفهان وارد می‌کنند و ما از مردم می‌خواهیم با افرادی که بدون هیچ گونه مجوز و پروانه کسب اقدام به برگزاری مراسم فرهنگی و هنری در قالب همایش برای مردم، ادارات و سازمان‌ها می‌کنند را به ما گزارش دهند تا با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه این نشست نیز سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر در استان اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه از دفاتر سرپرستی روزنامه‌ها هیچ گونه حمایتی نمی‌شود گفت: باید در این زمینه حمایت‌هایی صورت گیرد.

احمدرضا دهانی اظهار داشت: توجه به اهالی فرهنگ و هنر اصفهان یک امر ضروری است، چرا که بسیاری از موسسات فرهنگی و هنری از کار خود به دلیل عدم حمایت‌ها دور شده‌اند و افرادی بدون مجوز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه رسانه‌های مکتوب و دیجیتال خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر به موضوعات مختلف پرداخته و تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه کارگران را به خوبی در جامعه انعکاس دهد.

وی گفت: از ابتکارات این نمایندگی آن است که با سیستم اس، ام اس اخبار درج شده در خبرگزاری و روزنامه به اطلاع مدیران روابط عمومی‌ها رسانده می‌شود، همچنین پرینتی از اخبار برای مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود.

دهانی گفت: دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا بدون حمایت‌های دولتی و یا شخص خاصی از ابتدا تاکنون وظایف خود را انجام داده است و امیدواریم که با کمک‌های اداره ارشاد استان در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز