خبرگزاری کار ایران

در فولاد مبارکه محقق شد؛

ساخت، نصب و بهره‌برداری از ماشین استاکر واحد انباشت و برداشت ناحیه سبا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۸

با اجرای موفقیت آمیز عملیات ساخت، نصب و بهره برداری ماشین استاکر واحد انباشت و برداشت در ناحیه فولاد سازی و نورد پیوسته سبا، ۴ میلیون تن به ظرفیت انباشت موادخام فولاد مبارکه افزوده شد.

ایلنا: مسئول اجرای طرح توسعه ناحیه آهن‌سازی با بیان اینکه این موفقیت با همت کارکنان مدیریت توسعه آهن سازی و همراهی پرسنل تولید و تعمیرات، شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه به‌عنوان دستگاه نظارت و کارکنان شرکت توکا EPC بعنوان پیمانکار اصلی انجام شد، گفت: این تجهیز که قطعات مکانیکی آن تماماً بومی سازی شده با ظرفیت اسمی ۲۰۰۰ تن بر ساعت، وظیفه انباشت گندله دریافتی از واحد واگن برگردان را در دو پارک انباشت به صورت میکس برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ علیرضا فندرسکی‌پور؛ هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بومی سازی تجهیزات مکانیکی این ماشین ۲ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی حاصل شده است و با بهره برداری از این ماشین چهار میلیون تن به ظرفیت انباشت موادخام شرکت فولاد مبارکه افزوده شد.

وی جلوگیری از خرد شدن گندله‌های ناشی از جابجایی مکرر آن‌ها با لودر و کمپرسی، سرعت انتقال بیشتر مواد و تولید نرمه کمتر و همچنین امکان افزایش ظرفیت انباشت گندله را از مهم‌ترین مزایای این پروژه برشمرد.

فندرسکی‌پور درخصوص اشتغال‌ زایی که بومی‌سازی و بهره‌برداری از این تجهیز ایجاد کرده است، اظهار داشت: در طول اجرای این پروژه که دو سال به‌طول انجامید، ۳۶۰ نفر ماه نیروی انسانی متخصص مشغول به‌کار بوده‌اند و بهره‌برداری از آن ۱۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲۵ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرده است.

وی در پایان از همراهی و مساعدت کلیه همکاران مرتبط با این پروژه و شرکتهای پیمانکاری از جمله شرکت طنین صنعت همسو که بومی سازی ۲۴۰ تن از تجهیزات داخلی این ماشین را بر عهده داشت تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز