خبرگزاری کار ایران

ساخت مدرسه توسط مادر شهیدان بار فروش در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۲۵

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: مدرسه خیر ساز شهدای بارفروش در شهر کاشان توسط کبری حسین زاده و به نیابت از چهار فرزند شهیدش احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد کتابچی افزود: ۴۰ میلیارد ریال هزینه سهم خیر بابت  ساخت و بهره برداری این  مدرسه ۶ کلاسه توسط مادر شهیدان بارفروش تامین شده است.

وی ادامه: خانم حسین زاده از جمله مادرانی است که چهار فرزند برومندش را به حضور در جبهه‌های حماسه و دفاع از میهن تشویق کرد و هم اکنون در تلاش است در سنگری دیگر به نام  مدرسه سازی روحیه گذشت و ایثار را بیش از گذشته ترویج کند.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان استفاده از ظرفیت  تمامی خیرین  به منظور سرعت بخشی و تکمیل  پروژه های مدرسه سازی شهرستان را اولویت نخست و اصلی مجمع خیرین دانست و بر ادامه نهضت ساخت مدارس در مناطق روستایی و کم برخوردار کاشان تاکید کرد.

کتابچی مهم‌ترین درخواست مادر شهیدان بارفروش از مجمع خیرین که برآن اصرار زیادی داشت ساخت مدرسه در محروم ترین و شلوغ ترین نقطه کاشان بود که مورد موافقت مجمع و نماینده سازمان نوسازی مدارس استان اصفهان قرار گرفت .

وی تصریح کرد:مدارسی که در بلوار ملاصدار وخیابان راه آهن کاشان قرار گرفته عمدتا فرسوده  و دوشیفت بوده و از مقاومت و ایمنی و امکانات کافی برای استفاده دانش آموزان برخوردار نیست.

 کتابچی گفت:قرار است با تخریب یک مدرسه قدیمی، واحد آموزشی نوساز و مجهز  توسط این خیر ساخته تا امکان استفاده از فضای آموزشی مناسب و ایمن برای دانش آموزان این منطقه فراهم شود.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان طراحی و ساخت المان شهیدان بار فروش توسط هنرمندان مجرب کاشانی در محل  ورودی مدرسه جز برنامه هایی برشمرد که  قرار است همزمان با شروع  ساخت مدرسه  انجام شود.

وی اظهار کرد:مادران شهدا مصداق عینی صبر و بصیرت در جامعه هستند و مدرسه بهترین مکان برای معرفی این بزرگواران و فرزندان آنان به عنوان الگو های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان خانم کبری حسین زاده معروف به ام البنین کاشان  و مادر چهار شهید به نام های محسن،جواد،اصغر و محمدرضا  است و نذر کرده تمامی دارایی خود را صرف بنای مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت دولت کند.

 مدرسه شهدای بارفروش به امکاناتی نظیر نمازخانه،کتابخانه،مرکز بهداشت مجهز به یونیت دنداپزشکی وسالن ورزشی و اتاق مشاوره مجهز شده و  در کم بر خوردار ترین منطقه کاشان که دارای تراکم و جمعیت دانش آموزی قابل توجهی است ساخته می شود.

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز