خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین بار و دومین سال پیاپی صورت گرفت:

ذوب آهن اصفهان صادر کننده نمونه ملی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۲

ذوب آهن اصفهان در بین شرکت‌های تولیدی و صادراتی گروه آهن و فولاد به عنوان صادرکننده نمونه برگزیده شد.

ایلنا: در ۲۹ مهر ماه روز ملی صادرات که به تقدیر از صادر کنندگان نمونه ملی اختصاص داشت، طی آئینی که در محل سالن اجلاس تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور وجمعی از مسئولین کشوری و مدیران بخشهای دولتی وخصوصی برگزارشد ذوب آهن اصفهان در بین شرکت‌های تولیدی وصادراتی گروه آهن وفولاد به عنوان صادرکننده نمونه برگزیده ولوح وتندیس ویژه این رویداد مهم کشوری به مدیر عامل ذوب آهن اصفهان اهداء شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ مدیرعامل ذوب آهن نیز به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی این همایش به نمایندگی از بخش صنعت ومعدن، گزارشی را از وضعیت موجود صنعت ارائه نمود.
اردشیرسعد محمدی با اشاره به وجود ذخایر سرشارمعدنی در کشور، تغییر بینش ونگرش جهت سود دهی فزاینده در بخش صنعت ومعدن را یک ضرورت مهم دانست وگفت: برای تحقق صادرات وافزایش آن در بخش معدن نیازمند تحول وتغییر نگرش اساسی هستیم.
وی ذخایر ایران در بخش معدن را ۵/۵ درصد ذخایر جهان دانست وگفت: باید از فرصت‌های بوجود آمده درکشور‌های پیرامون و جذب بازار آن‌ها ‌‌نهایت استفاده را ببریم زیرا قادر خواهیم بود به جایگاه واقعی کشور در بخش صادرات ومعدن دست پیدا کنیم.
سعد محمدی تغییر نگرش وبکارگیری تکنولوژیهای نوین در بخش صنعت را نیز مورد تاکید قرار داد وافزود: برای صادرات محصولات فولادی وکالاهای صنعتی خصوصا در کشور‌های حوزه خلیج فارس بستر‌های مناسبی ایجاد شده که باید با بهره گیری از توانمدیهای موجود بتوانیم کالا‌ها وخدمات صنعتی را صادر نمائیم.
وی با اشاره به رشد صادرات ذوب آهن اصفهان در سال جاری گفت: اگر چه صادرات این شرکت در مقایسه با سال قبل بیش از دو برابر افزایش یافته، اما انتظار است که شرایط برای توسعه ورونق صادرات بیشتر مهیا شود چرا که ذوب آهن اصفهان برای حضور گسترده‌تر در بازارهای صادرات آمادگی لازم را دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، تثبیت هزینه‌های انرژی برای سرمایه گزاری وتخصیص نقدینگی لازم ومناسب به بخش صنعت ومعدن وهمچنین تغییر نگرش سازمانهای صادراتی در این زمینه را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز