خبرگزاری کار ایران

برای امدادرسانی در حوداثغیرمترقبه:

اداره حمل و نقل پایانه‌های استان اصفهان آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۰

اصفهان معین استان تهران درهنگام بروزحوادثغیر مترقبه از جمله زلزله و سیل است و این اداره کل آمادگی دارد که در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان درخصوص آمادگی حمل و نقل جاده‌ای در هنگام بروز حوادثغیرمترقبه گفت: اصفهان معین استان تهران در هنگام بروز حوادثغیر مترقبه از جمله زلزله و سیل است و این اداره کل آمادگی دارد که در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حسینعلی شمعانیان افزود: تمامی دستگاههای اجرایی عضو ستادحوادثغیرمترقبه استان به عنوان عضو کارگروه ستاد حوادثغیرمترقبه استان و مسئول کمیته فرعی حمل و نقل جاده‌ای با نظارت و مدیریت بربخش خصوصی به عنوان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران دراین زمینه آماده ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: اداره حمل و نقل پایانه‌ها باآمادگی کامل و بهره گیری از ۵۹۶ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر؛ ۴۵۲ شرکت کالا؛ ۱۴۴ شرکت مسافربری و ۳۹ کانون و انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر، انجمن صنفی کارگری؛ رانندگان اتوبوس‌های برون شهری اصفهان در این زمینه آمادگی کاملی دارند.

وی گفت: اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها قادر است در هنگام وقوع زلزله تمامی نیازهای اولیه زندگی از قبیل آب آشامیدنی، برق، گاز قطع می‌گردد با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به حمل و نقل مایحتاج مردم و… به مناطق زلزله زده و همچنین بازگرداندن زلزله زدگان و اثاثیه آن‌ها اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز