خبرگزاری کار ایران

در آخرین روزهای مهرماه:

ذوب آهن به دو رکورد تولید در کوره بلند و فولادسازی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۰

با تلاش کارکنان ذوب آهن دو رکورد تولید روزانه در بخش‌های کوره بلند و فولادسازی این شرکت در مهرماه به ثبت رسید.

ایلنا: مدیر کوره بلند ذوب آهن اصفهان گفت: با همت و مشارکت جمعی در حوزه بهره برداری، بخش کوره بلند ذوب آهن در ۲۴ مهرماه امسال با تولید روزانه ۹ هزار و ۴۹۴ تن چدن، برگ زرین دیگری را در تاریخ بهره برداری این شرکت به ثبت رسانند.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان،؛ مهرداد رضایی؛ رکورد قبلی تولید روزانه چدن را ۸ هزار و ۹۲۶ تن در ۲۱ بهمن سال ۹۰ دانست.

مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان نیز از ثبت رکورد جدید در تولید این بخش خبر داد.

خسرو جوادی با اشاره به اینکه پرسنل سخت کوش بخش فولادسازی در مورخه ۲۲ مهرماه امسال موفق به تولید ۷۹ ذوب با تناژ ۹۸۴۵ تن شمش شده است ادامه داد: این مقدار تولید اعلام شده در یک روز در طول بهره برداری بخش فولادسازی یک رکورد به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: رکورد قبلی ۷۴ ذوب با تناژ ۹۲۹۹ در تاریخ ۳۰ دی ماه سال ۹۰ بود.

مدیر بخش فولادسازی اظهار داشت: همچنین در شیفت سوم ۲۲ مهرماه نیز رکورد تولید در یک شیفت با ۲۸ ذوب و تناژ ۳۴۷۸ تن بدست آمده که رکورد قبلی در ۲۳ مهرماه ۸۹ با تعداد ۲۷ ذوب و تناژ ۳۳۳۶ به دست آمده است.

جوادی تصریح کرد: با افزایش تولید چدن مذاب در بخش کوره بلند در صورتیکه امکانات مورد نیاز بخش فولادسازی تأمین گردد تولید روزانه ده هزار تن امکان پذیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز