خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اصفهان خبر داد:

کشف ۱۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در فریدن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۸

ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدن استان اصفهان با اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی، تعداد نزدیک به ۱۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و با متخلفان برخورد کردند.

ایلنا: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدن استان اصفهان با اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی، تعداد نزدیک به ۱۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و با متخلفان برخورد کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ " حسین دشتی " فرمانده انتظامی شهرستان فریدن بابیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق، طرح نظارت بر واحد های صنفی، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح با مجوز قضایی از واحدهای صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۱۱ هزار و ۹۰۰ نخ انواع سیگار خارجی با مارک مختلف که به طرز ماهرانه ای در انبارهایشان جاسازی شده بودند کشف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این طرح تعدادی از واحدهای صنفی با برخورد قانونی پلیس و دستگاه قضایی مواجه شدند گفت: در این رابطه یک نفر به اتهام توزیع کننده سیگار قاچاق در بین واحدهای صنفی نیز شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان با تأکید بر استمرار و جدیت پلیس در اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق تصریح کرد: متهم به همراه کالاهای دخانی که از وی کشف شده بود و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز