خبرگزاری کار ایران

مدیرکاهش آب بدون درآمد آبفای اصفهان خبر داد:

آزمایشگاه کنترل کیفیت کنتور آبفای اصفهان مرجع ارزیابی در کل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۳۲

مدیرکاهش آب بدون درآمد آبفای اصفهان گفت: استانداردسازی شرایط محیطی آزمایشگاه کنترل کیفیت کنتور آبفای اصفهان به منظور استقرار استاندارد 17025 در دستور کار قرارگرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید محمد حسین صالح افزود: افزایش تراز فنی و استاندارد سازی بیش از پیش کنترل کیفیت کنتور آب، ارتقای فرایند تست کنتور و ایجاد تنوع در آزمون های عملکرد کنتورها از مهم‌ترین اقداماتی است که در زمینه استاندارد سازی شرایط محیطی آزمایشگاه کنترل کیفیت کنتور انجام شده است.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع وکاهش آب بدون درآمد آبفای استان اصفهان ادامه داد: استانداردسازی 17025 فرآیند تست کنتور،کاهش مقدار هدررفت ظاهری ناشی از دقت پایین اندازه گیری کنتور در حجم های مختلف را به همراه دارد. 

وی تصریح کرد: بررسی عملکرد کنتورها در شرایط مختلف فشار شبکه توزیع آب به منظور محاسبه دقیق آب ورودی به انشعابات از دیگر اهداف استاندارد سازی شرایط محیطی آزمایشگاه کنترل کیفیت کنتور آبفای اصفهان است.

صالح تصریح کرد: در سال های اخیرارتقای فنی و کیفی فرآیندهای مختلف تست، موجب شد تا آزمایشگاه کنترل کیفیت کنتور آبفای اصفهان به عنوان مرجع ارزیابی عملکرد کنتورهای آب در کل کشور معرفی شود.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون آبفای استان اصفهان گفت: روزانه بیش از 220 کنتور آب در آزمایشگاه کنترل کیفیت آبفای اصفهان مطابق استاندادرهای تعریف شده مورد آزمایش و ارزیابی قرار می گیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز