خبرگزاری کار ایران

توسط بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفت:

فیلم گنجشکک اشی مشی به بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم کودک و نوجوان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۶

فیلم گنجشکک اشی مشی که محصول بنیاد سینمایی فارابی است وشامل سه اپیزود؛ مراحل آماده سازی نهایی‌اش را جهت حضور در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان سپری می‌کند.

ایلنا: فیلم گنجشکک اشی مشی که محصول بنیاد سینمایی فارابی است وشامل سه اپیزود؛ مراحل آماده سازی نهایی‌اش را جهت حضور در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا: این فیلم سه اپیزودی که نسخه اولیه‌اش توسط هیات داوران جشنواره بازبینی شد و به بخش بین‌الملل نیز راه پیدا کرد، این روز‌ها آخرین مراحل فنی‌اش طی می‌شود و احسان افشاریان و علیرضا نکولعل صداگذاری و ترکیب صدا را در استودیو «آیین» انجام می‌دهند.

«گنجشکک اشی مشی» با فیلمنامه و تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد محصول بنیاد سینمایی فارابی شامل سه اپیزود «بن بست» به کارگردانی مسعود کرامتی، «نفس» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «مرا بشنو» ساخته وحید نیکخواه آزاد است که هر اپیزود در ۳۰ دقیقه موضوعی اجتماعی مربوط به کودکان و نوجوانان را روایت می‌کند.

در اپیزود اول سروش صحت، نگار عابدی، مسعود کرامتی و دو بازیگر نوجوان به نام‌های پوریا ایمانی و خشایارقهرمانی بازی می‌کنند و داستان درباره جلیل، نوجوان ۱۵ ساله‌ای است که پس از سه سال زندان بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود اما نمی‌تواند ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد.

اپیزود دوم با بازی یکتا ناصر، لیلا زارع و کیمیا حسینی درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده پس بگیرد.

اپیزود سوم هم با بازی حسن پورشیرازی، فاطمه گودرزی، شیوا ابراهیمی، کاوه احمدی، ارشیا صادقی و نگار نیکخواه آزاد درباره نرگس دختر ناشنوای ۱۵ ساله‌ای است که نوجوانی موفق ومورد توجه همه است. اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز