خبرگزاری کار ایران

کمک ۲۰میلیارد ریالی خیرین کاشانی به ستاد دیه/آزادی ۱۲ نفر از محکومان‌جرائم غیر عمد زندان کاشان به کمک خیرین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۸۵

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کاشان از آزادی۱۲ نفر از محکومان‌جرائم غیر عمد زندان کاشان با کمک خیرین نیکو کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی فرزانه با بیان اینکه میزان بدهی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد سیزده میلیارد ریال بود که همزمان با عید غدیر توسط خیرین بزرگوار و گذشت شاکیان فراهم شد افزود: خیرین کاشانی همکاری بسیار خوبی جهت آزادی زندانیان با  دادستانی و ستاد دیه کاشان داشته اند و از این منظر سرآمد در کشور هستند.

وی افزود:طی چهار ماه اخیر بیش از ۲۰میلیارد ریال توسط خیرین به ستاد دیه شهرستان کاشان کمک و این مبلغ صرف اهداف و برنامه های  ستاد، حمایت از زندانیان و همچنین کمک به خانواده مددجویان شد.

مدیر عامل ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه انجمن طبق اساسنامه نسبت به حمایت از خانواده زندانیان و پرداخت کمک های نقدی به آنها در مناسبت های مختلف اقدام کرده تاکید کرد: همزمان با عید غدیر خم ۳۶۰ بسته معیشتی  ۵ میلیون ریالی به همراه کارت هدیه نقدی دو میلیون ریالی، جمعا به مبلغ به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به خانواده زندانیان اهدا شد.

وی از اهتمام انجمن حمایت از زندانیان کاشان جهت کمک به اشتغال زندانیان و بازسازی شخصیت و اصلاح زندانیان و تشویق به ادامه تحصیل آنها را یادآور شد و تاکید کرد: بیشتر جوانان محبوس در زندان کاشان ترک تحصیلی هستند که تلاش ویژه ایی جهت ایجاد انگیزه ادامه تحصیل آنها طی روزهای حبس و پس از آن صورت می گیرد.

علی فرزانه تعداد بانوان زندانی در شهرستان کاشان را ۱۴ نفر اعلام و گفت:انجمن موظف است در راستای کمک به اشتغال زندانیان پس از آزادی و مساعدت در بهبود بهداشت و درمان  وبازسازی شخصیت آنان به ویژه زنان سرپرست خانوار اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز