خبرگزاری کار ایران

در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان صورت گرفت:

رشد ۸ درصدی تولید کلاف گالوانیزه در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۵

در شهریور ماه امسال شرکت فولاد امیرکبیر کاشان رکورد تولید ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن کلاف گالوانیزه به ثبت رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر از ثبت رکورد تولید ماهیانه کلاف گالوانیزه در این شرکت خبر داد و گفت: کارکنان پرتلاش این شرکت با ثبت رکوردتولید ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن کلاف گالوانیزه در شهریورماه امسال گام بلندی در دست‌یابی به اهداف اسمی این شرکت برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان محمد کشانی رکورد قبلی تولید کلاف گالوانیزه در این شرکت را مربوط به تیرماه سال ۹۱ به میزان ۱۲ هزار و ۱۶۲ تن اعلام و تصرح کرد: با دستیابی به این رکورد، تولید این شرکت ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در همین رابطه افزود: به یاری خداوند پس از گذشت ۶ ماه از این تغییر و تحول، فولاد امیرکبیر کاشان در سایه تلاش مجدانه کارکنان زحمت‌کش خود با افزایش بهره‌وری و کاهش توقفات توانست هر ماه به ظرفیت اسمی این خط تولید که سالانه تولید ۱۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه است، نزدیکتر شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تولید این خط در هر ماه از ۸۲۰۰ تن به ۱۳ هزارو ۱۰۰ تن ارتقاء یافته است تصریح کرد: این شرکت توانست در شهریورماه تولید خود را به ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن برساند.

کشانی اظهار امیدواری نمود با همت جمعی کارکنان این روند افزایش تولید ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز