خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد:

تزریق واکسن کرونا به 8 درصد از جمعیت آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۳۲

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گغت: ۸% جمعیت این شهرستان تاکنون واکسن کرونا زده‌اند و واکسیناسیون ۶۰ تا ۶۵ سال در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از کاشان، دکتر اسماعیل بایبوردی با تاکید بر تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان در پی شیوع پیک پنجم کرونا اظهار داشت: بنا به نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در شهرستان آران و بیدگل میزان استفاده از ماسک ۶۵% و میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۶۷% است.

وی با بیان اینکه میزان استفاده از ماسک رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مردم شهرستان آران و بیدگل باید به بالای ۸۵% برسد، افزود: تشدید اقدامات پیشگیرانه و سختگیرانه، بهترین راه مقابله با کرونای جهش ‌یافته در شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۴۶ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان ستاد کرونای شهرستان آران و بیدگل بازدید شده که ۶۱۲ واحد مختلف اعمال قانون و ۱۸ واحد متخلف پلمب شده است.

وی بر لزوم توجه و اهتمام گروه‌های هدف برای تزریق واکسن کووید ۱۹ در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: ۸% جمعیت این شهرستان تاکنون واکسن کرونا زده‌اند.

 بایبوردی با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است، افزود: در شهر آران و بیدگل در بیمارستان شهید رجایی و در شهرهای نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر در مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت، واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود که در حال حاضر، گروه سنی ۶۰ و ۶۵ سال به بالا واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، باید واکسیناسیون کرونا را جدی‌تر بگیرند و افرادی که در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند باید با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و تعیین نوبت اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز