خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۴۰ کیلوگرم حشیش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۷

پلیس اصفهان در اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در دو عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۱۴۰ کیلو گرم حشیش شدند.

ایلنا: پلیس اصفهان در اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در دو عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۱۴۰ کیلو گرم حشیش شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «حسین حسین‌زاده» جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس این استان با اجرای طرح‌های عملیاتی، همچنین شناسایی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر با عزم راسخ و قاطعیت تمام موفق شد بسیاری از مجرمان و عوامل آن را که هدفی جزء تخریب جامعه انسانی نداشته را دستگیر و به نتایج مطلوبی برسد.

سرهنگ حسین‌زاده همچنین در ادامه به نتایج دو عملیات به اجرا گذاشته شده ماموران انتظامی استان اشاره و بیان کرد: در اولین عملیات که توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان رزمی تکاوری پلیس به اجرا درآمد ماموران موفق شدند یک دستگاه پژو ۴۰۵ را که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را از یکی از شهرهای جنوبی کشور به استان داشت را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیات ویژه ماموران در متوقف کردن خودرو یاد شده افزود: نهایتا پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۹۴ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش، ۹۰۰ گرم تریاک و ۸۸۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه به عملیات ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین اشاره و تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی یک دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر و متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

حسین‌زاده با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه اظهار داشت: در مجموع با کشف ۱۴۲ کیلو ۶۰۰ گرم حشیش پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز