خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته صرفه جویی آب برگزار شد؛

نقش بانوان اصفهانی در مدیریت مصرف بهینه آب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۶۱

وبینار آموزشی با موضوع " نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب" به همراه راهکارهای رفتاری و ابزاری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وبینار آموزشی "مدیریت مصرف بهینه آب" همزمان با هفته صرفه جویی، با همکاری روابط عمومی و مشاور امور بانوان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

هفته اول تیرماه، هفته مدیریت مصرف بهینه آب و برق، نام گذاری شده و بر این اساس، وبینار آموزشی با موضوع " نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب به همراه راهکارهای رفتاری و ابزاری برگزار شد و بیش از 300 نفر از نمایندگان بانوان در دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان بانوان در محلات، سمن های بانوان و بانوان عضو فرهنگسراهای شهرداری اصفهان، در این وبینار شرکت کردند.

رئیس خانه فرهنگ آب شرکت آبفای استان اصفهان و مدرس این وبینار با اشاره به نقش مهم زنان در اداره امور خانواده، گفت: پرورش نسل آینده و تربیت فرزندان بر عهده زنان است و در واقع آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ در زمینه مصرف درست آب به نسل های آینده هستند.

زهره تشیعی افزود: زنان به دلیل آن که در منزل بیشتر از اعضای دیگر خانواده با آب سر و کار دارند، می توانند مجری تغییر فرهنگ مصرف آب در جامعه باشند.

 

 

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز