خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان خبر داد:

کشف ۲۸۰ کیلو گرم تریاک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۵

پلیس اصفهان با اجرای طرح ضربتی و عملیاتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به کشف ۲۸۰ کیلوگرم تریاک شد.

ایلنا: " مصطفی صادقیان " رئیس مرکز اطلاع پلیس اصفهان صبح امروز گفت: در اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان حرفه ای و انهدام باندهای توزیع مواد مخدر ماموران پلیس شهرستان های شهرضا، سمیرم و نایین استان چند عملیات ویژه را به مرحله اجرا گذاشتند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، صادقیان در تشریح جزئیات خبر افزود: در یکی از عملیات ها روز گذشته ماموران ایست و بازرسی گلوگاه شهید امامی شهرضا به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت شیراز به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران در بازرسی از اتوبوس مقدار ۲۰۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و چهار نفر را دستگیر کردند.

این مقام مسئول همچنین به نتایج عملیات های به اجرا درآمده ماموران انتظامی شهرستان سمیرم و نایین استان در ایستگاه شهید رئیسان و شرافت این شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در مجموع عملیات ها مقدار ۷۸ کیلو ۷۱۰ گرم تریاک کشف و تعداد پنج تن از قاچاقچیان دستگیر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان حاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز