خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار اصفهان عنوان کرد:

نظارت دقیق اتحادیه پوشاک و گمرک برتولید و واردات لباس

کد خبر : ۱۰۹۲۲۶

هر یک از دستگاه های اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان وظایفی را برعهده دارند که از مهمترین این وظایف ارائه راهکار به صنوف جهت تولید پوشش های اسلامی – ایرانی و مطابق با مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

ایلنا: هر یک از دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان وظایفی را برعهده دارند که از مهم‌ترین این وظایف ارائه راهکار به صنوف جهت تولید پوشش‌های اسلامی – ایرانی و مطابق با مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اصفهان ملزم هستند که راهکار‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود جهت ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی را به فرمانداری ارائه کنند افزود: در حال حاضرمجمع امور صنفی و اتحادیه پوشاک موظفند بر روند تولید محصولات واداره گمرک نیز بر امر واردات البسه نظارت کامل و دقیق داشته باشند.

صفری ادامه داد: بایستی هرگونه تولید روپوش مدارس و مدل آن باید زیر نظر امور صنفی و اتحادیه صورت پذیرد واین مراکز باید در تولیدات خود از الگوهای ایرانی و اسلامی پیروی نمایند.

وی بیان داشت: تشکیل کمیسیون نظارت و بازرسی از سوی اتحادیه به منظور کنترل وضعیت بازار پوشاک و البسه می‌تواند گامی در جهت تولیدات اسلامی است.

وی یادآور شد: پروانه واحدهای صنفی متخلف در زمینه پوشاک باطل شده و واحدهای فاقد پروانه نیز تعطیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز