خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای شهر اصفهان تاکید نمود:

شورای شهر بازوی کمکی مدیریت استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۷

با همه توان در خصوص موضوعات مورد انتظار در جهت توسعه روزافزون شهر در خدمت مردم و مدیریت استان هستیم و در راستای تقویت مدیریت استان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای شهر اصفهان، بر ایجاد فضای تفاهم و صمیمیت و رفاقت بین مدیریت استان و مدیریت کلان شهر اصفهان تأکید نمود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در اولین جلسه رسمی خود با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اظهار خوشوقتی از انتخاب شهردار اصفهان؛ گفت: با توجه به سوابق خدمتم در گذشته احساس بسیار خوبی نسبت به شورای شهر دارم.

استاندار اصفهان با اشاره به سابقه خدمت خود به عنوان قائم مقام شهرداری‌ها طی مدت ۸ سال از اینکه اولین جلسه رسمی کار خود را با اعضای شورای شهر برگزار می‌نماید ابراز خرسندی نمود.

وی ضمن تشکر از حسن اعتماد مردم به اعضای شورای شهر، اظهار داشت: با توجه به تخصص‌های مجموعه مدیریت شهر، به امید خدا موفق خواهید بود.

زرگر‌پور گذشتن از گردنه انتخاب شهردار با توجه به بلوغ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی مردم اصفهان را اولین موفقیت این اعضا برشمرد و انجام به موقع آن را نتیجه درک درست از واقعیت‌های بیرون و احساس مسئولیت دانست.

وی تقویت شورای شهر و شهردار محترم را در چارچوب قانونی وظیفه خود دانست و افزود: جز تعامل و همکاری به چیز دیگری نمی‌اندیشم و معتقد به مدیریت واحد شهری در یک فرآیند درست و منطقی هستم.

استاندار اصفهان ضمن تبریک به شهردار اصفهان، وی را فردی متدین و متخصص خواند و تأکید کرد: با دوستی، رفاقت و تفاهم، می‌شود به راحتی ایرادات جزئی را برطرف نمود.

وی با بیان اینکه مابین مدیریت استان و مدیریت شهر چیزی جز همکاری و تعامل نخواهد بود، تصریح کرد: در یک فرآیند درست اعتقاد به مدیریت واحد شهری داشته، این موضوع را پیگیری خواهم نمود.

رسول زرگرپور بر تشکیل جلسات مستمر و انتقال تجربیات خود تأکید کرد و خواستار تعامل و همکاری برای حل مسائل شهر شد.

وی در پایان با تأکید بر جایگاه اصفهان و اینکه باید به عنوان الگو مطرح باشد، خاطر نشان کرد: آنقدر موارد و مسائل قابل پیگیری داریم که دیگر جایی برای اختلاف نظر باقی نمی‌ماند.

رئیس شورای شهر اصفهان نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک انتصاب دکتر زرگر‌پور به سمت استاندار اصفهان، اظهار داشت: با همه توان در جهت توسعه شهر در خدمت شما هستیم و در جهت تقویت مدیریت استان، لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر بازوی کمکی مدیریت استان خواهد بود، اذعان داشت: با همه توان در خصوص موضوعات مورد انتظار در جهت توسعه روزافزون شهر در خدمت مردم و مدیریت استان هستیم و در راستای تقویت مدیریت استان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز