خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد:

کشف ۳۵۰ کیلو گرم مواد افیونی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۷

با اجرای دو عملیات ویژه و اطلاعاتی پلیس اصفهان بیش از ۳۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و شش تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

ایلنا: سردار " عبدالرضا آقاخانی " فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و همچنین شناسایی و انهدام باندهای مواد مخدر، پلیس استان با بهره گیری از کلیه تجهیزات عملیاتی موفقیت آمیز را به مرحله اجرا گذاشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس پلیس استان اصفهان افزود: در یکی از عملیات ها که با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه شرق تهران به اجرا درآمد قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با یک دستگاه تریلی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر را با عبور از اصفهان به استان کرمانشاه منتقل کند شناسایی و در عملیاتی ضربتی با هماهنگی قضایی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این زمینه ۲۰۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده بهمراه سرنشین خودرو دستگیر شد.

سردار آقاخانی همچنین در ادامه از اجرای عملیاتی دیگر خبر داد و افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی شناسایی دو دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر که با عبور از راههای فرعی استان قصد انتقال مواد مخدر به اصفهان را داشتند متوقف و ضمن کشف ۱۵۰ کیلو گرم تریاک چهار تن از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز