خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان تاکید کرد:

باز بودن درهای استانداری برای حل مشکلات مردم یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۶

باز بودن درهای استانداری و باز بودن آغوش استاندار برای حل مشکلات مردم یک ضرورت است.

ایلنا: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور دولت یازدهم برگزار شد، اظهار داشت: باز بودن درب‌های استانداری و باز بودن آغوش استاندار برای حل مشکلات مردم یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ذاکر اصفهانی حقاً در مدت زمان حضورش در اصفهان در سمت استانداری به مردم اصفهان خدمت کرد، اشاره‌ای به ۲۰ سال سابقه رسول زرگرپور استاندار جدید اصفهان در سمت معاون وزیر نیرو کرد.

وی اظهار امیدواری نمود که این تجربه ارزشمند بتواند پشتوانه‌ای برای خدمت بهتر به مردم استان اصفهان قرار گیرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اذعان داشت: یکی از وظایفی که مسئولان علی‌الخصوص استاندار باید مدنظر داشته باشد، طبق فرمایش مولی علی(ع) این است که کسی که ولی و متولی بخشی از امور مردم قرار می‌گیرد چنانچه در اتاقش بر روی مردم برای حل مشکلات آن‌ها باز نباشد و به سبب جایگاه سمت حقوقی خود، خودش را از مردم جدا کند عذاب خداوند به طور حتمی شامل حال آن خواهد شد.

وی مسئولیت را یک نعمت از جانب خداوند دانست و گفت: شکر این نعمت تنها با خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی به جا آورده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز