خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

به ۲۸۴ شهید گرانقدر ذوب آهن اصفهان و شهدای دفاع مقدس ادای احترام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۰

ایلنا: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نظامی در سال جاری با حضور سردار حیدری جانشین سازمان پدافندغیر عامل کشور، سعد محمدی مدیر عامل ذوب آهن، جمعی از فرماندهان یگانهای نظامی وانتظامی، مسئولین سیاسی، امنیتی، مدیران منطقه و استان، روحانیون و بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا در ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این مراسم ویژه که با برنامه‌های متنوع فرهنگی ونظامی همراه بود، ضمن ادای احترام به ۲۸۴ شهید گرانقدر ذوب آهن اصفهان وشهدای دفاع مقدس، پیکرپاک شهید شاه میرزایی از شهدای منطقه عملیات فاو تشییع وکلیه حاضرین نسبت به این شهید والامقام(که بعد از ۲۵ سال پیکر پاکش در منطقه شناسایی شده است) ادای احترام نمودند.

طی برگزاری مراسم ویژه این صبحگاه نظامی توسط کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان وبسیجیان ذوب آهن مانوری از صحنه‌های بسیار زیبا ومعنوی رزمندگان اسلام قبل از عملیات، هنگام عملیات وزمان حمله به دشمن و تصرف مواضع و استحکامات دشمن به نمایش اجرا شد و در پایان توسط هنرمند وخواننده سرودهای حماسی دفاع مقدس استاد گلریز، سرود پیروزی رزمندگان اسلام اجرانمود.

همچنین تجلیل از خانواده شهدا وبسیجیان نخبه ذوب آهن از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم بود. شایان ذکر است که ذوب آهن اصفهان تنها شرکت صنعتی در کشور و استان می‌باشد که مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و صبحگاه ویژه نظامی با حضور گسترده بسیجیان و مقامات ارشد سیاسی و نظامی کشور و استان که هرساله با حضور حدود چهار هزار بسیجی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز